دوره های آمادگی و آزمون آیلتس IELTS



معرفی

آزمون بین المللی آیلتس، یکی از پرکاربردترین آزمون های روز دنیاست که در بسیاری از کشورها مورد تایید می باشد. ساختن بستری مناسب از دانش عمومی زبان انگلیسی
( General) امری اجتناب ناپذیر برای زبان آموزان است که بی شک برای گرفتن نمره ی مدنظر در آزمون آیلتس، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. سیستم آموزشی آیلتس موسسه طنین از دو بخش تشکیل شده است. به منظور تقویت زبان عمومی ، قسمت اول شامل  9 ترم Pre-IELTS   می باشد، که از کتاب های New Headway Plus استفاده می شود.
پس از گذراندن دوره های آمادگی، زبان آموزان وارد مقطع IELTS می شوند. این مقاطع از سه دوره ی Bridging, Developing  و  Expanding  تشکیل شده که برای تدریس آنها از کتاب های Complete IELTS  استفاده می شوند. هر کدام از این مقاطع مختص  گروهی خاص از متقاضیان آزمون آیلتس می باشد. سیستم آموزشی آیلتس موسسه طنین، بر اساس نمره ی مدنظر و زمان لازم برای رسیدن به آن نمره طراحی شده است، که باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه زبان آموزان می شود.

قابل ذکر است که در صورت نیاز زبان آموزان به یادگیری یک مهارت خاص،(Reading, Writing, Listening, Speaking)  کلاس های جداگانه برای هر کدام از آنها تشکیل می شود.

همچنین، در این کلاس ها و دوره ها، باید ها و نباید های آزمون آیلتس، زمان بندی ها و طریقه ی ثبت نام آن به زبان آموزان توضیح داده می شود.

کتاب های دوره


مقطع Elementary

مقطع Pre-Intermediate

مقطع Intermediate

مقطع Bridging

مقطع Developing

مقطع Expanding

© 2024 تمامی حقوق برای آموزشگاه طنین گفتار محفوظ است.
Copyright © 2024 Taningoftar All Rights Reserved