موسسه آموزش زبان طنین

موسسه آموزش زبان طنین ، فعالیت خود را از سال 1396 با اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز نموده است . در حال حاضر ، این مجموعه با بهره جویی از بهترین و به روزترین متدهای آموزشی زبان ، دانش اساتید با تجربه ، کتب و وسایل کمک آموزشی نوین منطبق با آخرین استانداردهای بین المللی ، آماده برگزاری پرثمرترین دوره های زبان انگلیسی برای علاقمندان به یادگیری است .

از جمله کلاس  های آموزشی موسسه طنین می توان به برگزاری دوره های زبان عمومی (جنرال ) ، دوره های آیلتس(IELTS) , تافل  (TOFFL) و دوره های آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان و کلاس های بحث آزاد    (Free Discussion)  اشاره کرد.


همچنین استفاده از غنی ترین و به روزترین منابع آموزشی ، اختصاص مدت 30 دقیقه برای انجام مصاحبه ، تعیین سطح دقیق و سنجش کامل چهار مهارت اصلی زبان ( listening , writing , speaking , reading ) از خدمات قابل توجه تیم آموزشی طنین می باشد .

 به علاوه ، بهره جویی از اساتید جوان با فن بیان عالی و با تجربه دارای به روزترین مدارک  (TTC) و نمرات بالای آزمون آیلتس و تافل ، امکان استخدام زبان آموزان علاقمند به تدریس ، از  دیگر خدمات و مزایای موسسه زبان طنین می باشد.
© 2024 تمامی حقوق برای آموزشگاه طنین گفتار محفوظ است.
Copyright © 2024 Taningoftar All Rights Reserved